+31 495 54 78 48
info@acuramedischcentrum.nl
Facebook
Twitter
YouTube
acura-logo-2
  • HOME
  • Behandelingen
    • Gezicht
      • Botuline Toxine
      • Fillers
      • Facelift
      • Lipofilling
      • Lipvergroting
      • Ooglidcorrectie
      • Threadlift
    • Haar
      • Haartransplantatie
      • Haartransplantatie bij vrouwen
      • Baardtransplantatie
      • FUE haartransplantatie
      • Haaruitval preventie
      • Laserontharing
      • Mesotherapie haar
    • Huidverbetering
      • Chemische Peelings
      • Couperose
      • Fractional laser
      • Huidverzorging
      • Mesotherapie huid
      • Pigmentvlekken
      • Spataderen
      • Ultherapie
    • Lichaam
      • Borstvergroting
      • Braziliaanse billift
      • Cryolipolyse
      • Lipoedeem behandeling
      • Liposuctie
      • Overmatig zweten
      • Schaamlipcorrectie
      • Vaginale laxiteit
  • Kosten
    • Kostenoverzicht
    • Prijsaanvraag Haartransplantatie
  • KLINIEK
    • Over Acura
    • Ons team
    • Ervaringen
    • Virtueel wandeltochtje
    • Kwaliteitsbewaking
    • Klachtenprocedure
    • Privacyreglement
  • Nieuws
  • Contact
renderKEMWidget("ed001649aad8027f53f4a2126c3cee72","nl");

Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Acura Medisch Centrum streeft naar de hoogst haalbare kwaliteit. Heeft u onverhoopt toch een klacht, dan luisteren wij uiteraard naar uw verhaal. Wij nemen alleen klachten in behandeling die gemeld worden volgens onze klachtenprocedure.

Wat verstaan wij onder een klacht?

Een klacht is een uiting van ontevredenheid van een patiënt over de behandeling /bejegening dan wel over het geleverde product/dienst.

Werkwijze

 

1. Ontvangst klacht

1.1De klacht komt mondeling of schriftelijkbinnen bij Acura Medisch Centrum.

1.2 De cliënt zal de klacht bespreken met het direct betrokken personeelslid en zo zal er geprobeerd worden om naar een oplossing te zoeken.

1.3 Wanneer het probleem of de klacht niet met het direct betrokken personeelslid zal kunnen worden opgelost zal er aangeboden worden om in gesprek te gaan met de manager of medisch directeur van Acura Medisch Centrum.

 

2. Afhandeling klachten

2.1 Indien het probleem niet opgelost kan worden door de manager of medisch directeur van Acura Medisch Centrum, zal de klacht door de manager of medisch directeur van Acura MC schriftelijk worden neergelegd bij de Klachtencommissie van de NVVCC. Deze is bereikbaar via de mail: klachtencommissie@nvvcc.nl of per post.

2.2 Er zal een kopie van de bevestigingsbrief dat de klacht ontvangen is door de klachtencommissie van de NVVCC naar Acura MC worden gestuurd. Hierop zal vanuit Acura MC een reactie over de klacht schriftelijk worden toegestuurd naar de klachtencommissie.

2.3 Vervolgens zal er een brief worden ontvangen met het oordeel van de commissie. Waarop de manager of de medisch directeur van Acura MC de cliënt schriftelijk zal meedelen of ze zich kunnen vinden in het oordeel van de commissie of dat ze naar aanleiding van de uitspraak maatregelen overweegt.

Annick Dilissen, Drs. Pascal Duijsters, Iris Beuke

Onze bijdrage voor uw schoonheid

individueel en natuurlijk

LASERONTHARING

LASERONTHARING

Behandelingen
OOGLIDCORRECTIE

OOGLIDCORRECTIE

Behandelingen
HAARTRANSPLANTATIE

HAARTRANSPLANTATIE

Behandelingen
LIPOSCULPTUUR

LIPOSCULPTUUR

Behandelingen
Injectables

Injectables

Behandelingen

OVER ONS

Acura Medisch Centrum is gespecialiseerd in plastische en esthetische chirurgie. Wij staan bekend om de innovatieve behandelmethoden. Wij behandelen veel cliënten uit Nederland en Duitsland.

LOCATIES

Weert:
Acura Medisch Centrum
Hoogstraat 15
6001 ET Weert

Amsterdam:
Acura Medisch Centrum
Ijburglaan 257
1086 ZJ Amsterdam

Vragen of een consult?

  0495 - 54 78 48

 

Zoeken

Snelle links

  • Passantentarieven
  • Overmatig zweten Belgisch Limburg
  • Spataderen Belgisch Limburg
  • Wat is Ultherapie?
ContactImpressum
© 2018 Medisch Centrum Acura 2014 - 2018 | Layout by Docrelations®